UDRUGA ZA PREVENCIJU PREKOMJERNE TEŽINE
ASSOCIATION FOR OVERWEIGHT PREVENTION
Osnovana je u listopadu 2002. godine.
Naša je želja potaknuti svaku osobu na preuzimanje odgovornosti za vlastito zdravlje, jer se samo znanjem o ispravnom načinu življenja, pravilnom prehranom i fizičkom aktivnošću, može raditi na osobnoj prevenciji.
Aktivnosti
29. rujna - Svjetski dan školskog mlijeka
- Detalji
- Kategorija: Zdravstvena kultura
- Objavljeno Srijeda, 29 Rujan 2010 14:46
- Hitovi: 5381
U današnjoj OTV emisiji «Čovjek i zdravstvena kultura» jedna od gošća gđe. Sonje Njunjić bila je i dipl.ing. Vesna Volarić, predsjednica Hrvatske mljekarske udruge koja je govorila o značaju obilježavanja ovog važnog datuma u svjetskom kalendaru zdravlja, posebno posvećenog djeci.
Na Trgu bana Jelačića, danas od 10 do 13 sati obilježen je Svjetski dan školskog mlijeka koji se u svijetu tradicionalno obilježava posljednje srijede u rujnu. Svrha obilježavanja ovog dana je skrenuti pozornost na potrebu uvođenja mliječnog obroka u školske jelovnike, na čemu Grad Zagreb intenzivno radi pune tri godine.
Hrvatska mljekarska udruga – www.hmu.hr
Hrvatska mljekarska udruga je dosadašnjim aktivnostima promovirala veću potrošnju mlijeka i mliječnih proizvoda, s naglaskom na potrebu veće potrošnju mlijeka u školama, jer je poznato da mlijeko i mliječni proizvodi nisu dovoljno zastupljeni u osnovnim, a još manje u srednjim školama.Dobre prehrambene navike stječu se u najranijoj dobi, a u prehrambenom odgoju djece trebaju sudjelovati svi - ponajprije roditelji, nastavnici u školama, ali su potrebne i dodatne edukacije, uz moralnu i materijalnu podršku nadležnih institucija i resornih ministarstava. Sadržaj časopisa Mlijeko i Ja svakako bi mogao pomoći u ostvarenju tog cilja.
Imajući u vidu sve izraženiju potrebu za autohtonim proizvodima, koji su specifični za određeni kraj i koji predstavljaju dio tradicijske kulturne baštine našeg naroda, mišljenja smo da ovakav časopis može biti koristan u predstavljanju mnoštva kvalitetnih autohtonih sireva od kravljeg, ovčjeg i kozjeg mlijeka. Još uvijek volimo čuti veoma popularne i aktualne slogane: "Kupujmo kvalitetno - kupujmo hrvatsko" i "Domaće je domaće". Upravo su to bile misli koje su nas vodile od ideje do realizacije i objavljivanja časopisa Mlijeko i Ja.