UDRUGA ZA PREVENCIJU PREKOMJERNE TEŽINE

ASSOCIATION FOR OVERWEIGHT PREVENTION

Osnovana je u listopadu 2002. godine.
Naša je želja potaknuti svaku osobu na preuzimanje odgovornosti za vlastito zdravlje, jer se samo znanjem o ispravnom načinu življenja, pravilnom prehranom i fizičkom aktivnošću, može raditi na osobnoj prevenciji.

Tjelesna aktivnost

KOLIKO TROŠIMO KALORIJA ZA JEDAN SAT NEKOG RADA:

www.izaberi-zdravlje.com 

Koliko trošimo kalorija za jedan sat nekog rada:

Vrsta radaPotrebne kalorije
Mirno stajanje, čitanje   20 kalorija
Brzo pisanje na PC   28 kalorija
Ručno pranje posuđa, glačanje   59 kalorija
Oblačenje i svlačenje odjeće   33 kalorije
Vožnja bicikla 240 kalorija
Ručno piljenje drva 420 kalorija
Gledanje televizije   80 kalorija
Umni rad     8 kalorija
Penjanje (planinarenje) 580 kalorija
Plivanje 450 kalorija
Veslanje 360 kalorija
Hrvanje 980 kalorija
Trčanje 715 kalorija
Lagana šetnja 175 kalorija
Seks 300 kalorija

 

Da bi smo što uspješnije regulirali svoju težinu, potrebno je znati koliko nam dnevno treba hrane pretvorene u kalorije. Potreba za količinom hrane (kalorija) ovisi o uzrastu, tjelesnoj težini, spolu, vrsti rada kojim se bavimo (tablica iznad). Ako u tijelo unosimo više kalorija nego je potrebno, višak će se taložiti u mast (salo). Ako trošimo onoliko kalorija koliko ih hranom unosimo u tijelo, masa našeg tijela se neće mijenjati.

Povećana potrošnja kalorija i manji unos hrane, ali uz optimalnu količinu esencijalnih tvari, navesti će naše tijelo da gubi na masi i to je najbolji i najzdraviji način mršavljenja.

 

www.izaberi-zdravlje.com