UDRUGA ZA PREVENCIJU PREKOMJERNE TEŽINE

ASSOCIATION FOR OVERWEIGHT PREVENTION

Osnovana je u listopadu 2002. godine.
Naša je želja potaknuti svaku osobu na preuzimanje odgovornosti za vlastito zdravlje, jer se samo znanjem o ispravnom načinu življenja, pravilnom prehranom i fizičkom aktivnošću, može raditi na osobnoj prevenciji.

Prehrana

Hrana koje možete jesti koliko god želite

Objavljeno: Metro-portal/03.05.2013.

Ukusne i zdrave hrane koje možete pojesti koliko god vas je volja ima napretek, na vama je da odaberete

Gladni ste i ne znate što bi strpali u usta da ušutkate životinjicu koja zavija u želucu? Izbora ima, naravno, no najčešće posežemo za nečim zasitnim i masnim kako bi što prije riješili problem, što naravno nije dobro za zdravlje.

Alternative bogatom sendviču, hamburgeru ili ćevapima su brojne, a mi ćemo izdvojiti neke koje se mogu nazvati najzdravijima i najkorisnijima za organizam. Jest da ih ne možete složiti u sekundi kao sendvič ili naručiti dostavom, no što je par minuta truda prema dobrobiti koju radimo svom tijelu.

Već možete pogoditi da ćemo na prvo mjesto staviti salate. Em su ukusne, em imaju malo kalorija, em su sjajne za zdravlje. Recimo, miješana salata od zelene salate, rikole, kupusa i rajčice.

Šalica zelene salate ima, vjerovali ili ne, pet kalorija, tako da je slobodno možete natrpati koliko god želite, a uz to ćete se napuniti folnom kiselinom, manganom i vitaminom B. Rikola po šalici ima samo četiri kalorije, ali zato ima vlakana, kalija i vitamina A, C i K. Ne zaboravite, antioksidansi iz rikole blokiraju apsorpciju toksina koji štete libidu ...

Kupus, ukusan i hrskav ima 22 kalorije po šalici, pa ćete njega staviti manje za okus, ali kombinirajte zeleni i crveni je oba imaju vitamina, vlakana i minerala uz fitonutrijente koji sprječavaju rak. Crveni kupus prepun je antocijanina i još cijeli niz prirodnih kemikalija koje pomažu u popravku stanica i sprječavaju rast stanica raka.

Na sve to dodajte jednu rajčicu, prosječno velika ima također 22 kalorije, a pune su izuzetno korisnog likopena, snažnog antioksidansa kojeg je teško pronaći u ostalim namirnicama i koji će vam zaštititi kožu od UV zračenja i sniziti loš kolesterol.

Zdjela puna ovakvih delicija imat će šezdesetak kalorija, a uz malo soli, maslinovog ulja i domaćeg octa dobit ćete sjajan obrok prepun zdravlja i energije.

Objavljeno: 3.5./Metro-portal

http://metro-portal.hr/hrana-koje-mozete-jesti-koliko-god-zelite/77914

 

Vezane vijesti

·         Što treba jesti nakon 40. godine

·         Zašto je najbolje prvo pojesti salatu

 

Uppt, preuzeto 03.05.2013./m.v.